قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيشنهاد4.5ميليون پوندي پاريسي ها براي بکام

بنابه نوشته يک روزنامه پرتيراژ فرانسه تيم پاريسن‌ژرمن آماده ارائه پيشنهاد 4،5 ميليوني به هافبک انگليسي گالاکسي آمريکا است.


     به نقل از لوپاریزین، تیم پاریسی تابستان امسال هزینه‌ گزافی صرف خرید ستارگان گوناگون کرد؛ اما با توجه به نیازی که در خط میانی تیم خود احساس می‌کند، تصمیم گرفته به دیوید بکام پیشنهاد کار دهد. ستاره‌ 36 ساله‌ای که ابتدا با تیم منچستریونایتد مطرح شد و بعد تجربه حضور در رئال‌مادرید اسپانیا و آ.ث میلان را کسب کرد.
 
بر اساس این گزارش مالک قطری این تیم فرانسوی در صدد است تا برای دو سال همکاری مشترک رقمی بالغ بر 4.5 میلیون پوند برای بکام پرداخت کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:پاری سن ژرمن,بکام,دیوید بکام, ] [ 14:13 ] [ ادیب بوبردک ]

روماريو: من بهتر از مارادونا بودم

ستاره برزيلي در ميان خنده در صحبتهايي اعلام کرد که مارادونا در دنياي فوتبال کار خاصي نکرده است.


 مدتی پیش بود که خورخه بالدانو، ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال آرژانتین بازی روماریو را به یک بازیکن انیمیشنی تشبیه کرده بود ولی تا به حال کسی روماریو را با دیگو آرماندو مارادونا، ستاره سالهای نه چندان دور فوتبال آرژانتین مقایسه نکرده بود . که البته خود روماریو این کار را انجام داده است و در صحبتهایی در میان خنده و شوخی گفت:« پله، روماریو  و مارادونا بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده اند. البته من از مارادونا جلوترم، او هیچ کاری نکرد و اگر کسی در دنیای فوتبال کاری کرده باشد، آن من هستم.»

 روماریو که یکی از نمایندگان مجلس سوسیالیست برزیل است در صحبتهایی به انتقاد از دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل در مورد نحوه آماده سازی ورزشگاه های برزیل برای جام جهانی 2014 پرداخته است.

 


javahermarket

[ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:روماریو,ستاره برزیلی, ] [ 14:44 ] [ ادیب بوبردک ]

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.
 

 " مورینیو مربی بزرگی است اما مرتکب اشتباه شد. خودش هم این را می داند و به همین دلیل از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد."


javahermarket

[ دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:خبرهای تیم آژاکس,دیدار رئال مادرید و آژاکس, ] [ 23:39 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن خواهان كاكا است

برخي از رسانه‌هاي خبري فرانسه گزارش کردند پاري سن ‌ژرمن در تدارک جذب هافبک برزيلي پشت‌خط مانده رئال‌ مادريد است.


به نقل از روزنامه ورزشی اکیپ، در چند ماه گذشته که بحث انتقال احتمالی کاکا به تیمی دیگر مطرح بوده، این ستاره برزیلی به طور پیوسته بر ماندن نزد سفیدپوشان شهر مادرید تاکید کرده است.
 
حتی در شرایطی که خوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال‌مادرید مسعود اوزیل آلمانی را بر وی در ترکیب اصلی تیمش ترجیح داده، مسئول فنی تیم معروف به آقای خاص به حفظ ستاره آمریکای جنوبی تیمش تاکید ورزیده است.
 
با این حال بنظر می‌رسد ستاره 28 ساله در جریان فصل جاری لیگ باشگاهی اروپا، پیراهن تیمی دیگر از قاره سبز را به تن کند.
براین اساس شنیده شد که نمایندگان پاری‌سن‌ژرمن که در فصل تابستان سال جاری رقم کلان 86 میلیون یورو خرج خرید‌های تازه خود کردند، در تدارک جذب زمستانی این هافبک تکنیکی هستند. به این خاطر با مدیر برنامه‌های بازیکن رئال تماس برقرار کرده‌اند.
کاکا با سفید‌پوشان مادریدی تا سال 2015 قرارداد همکاری دارد.


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:پاری سن ژرمن,کاکا, ] [ 16:45 ] [ ادیب بوبردک ]

مارادونا يک هوادار را با لگد زد

اين اسطوره آرژانتيني اين بار خيلي سريع به خاطر کاري که انجام داده بود، عذرخواهي کرد.


 دیه گو مارادونا، سرمربی الوصل امارات، بار دیگر خبرساز شد. او یک هوادار را به خاطر دست زدن به بنری که از روی نوه اش به او اهدا شده بود، با لگد زد.

روی این بنر نوشته بود:" پدربزرگ، من همیشه در کنار تو هستم. دوستت دارم. بنجامین."

اما این اسطوره آرژانتینی این بار خیلی سریع به خاطر کاری که انجام داده بود، عذرخواهی کرد:" من احساساتی هستم. این طبیعت من است. من چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن همین طور بودم. بعضی مواقع احساس می کنم بازیکن الوصل هستم.

این بنر پیامی از طرف نوه و دخترم در منچستر بود. این به آن معناست که من هرجایی باشم، آنها از من حمایت می کنند. من از آن هوادار عذرخواهی می کنم. من تنها می خواستم آن بنر دیده شود."


javahermarket

شکست ياران پژمان نوري مقابل تيم مارادونا

هفته دوم جام اتصالات امارات با انجام 4 بازي جمعه شب پيگيري شد و تيم الوصل با مربيگري مارادونا مقابل الامارات که پژمان نوري را در اختيار داشت، به پيروزي 3- صفر دست يافت.


 این دومین شکست الامارات در جام اتصالات بود که هفته اول نیز 2-1 به دبی باخته بودند. در بازی دیگر تیم الشارجه که ایمان مبعلی و ادینهو را در اختیار داشت، مقابل الاهلی 3-3 به تساوی رسید. مبعلی پاس اولین گل الشارجه را از روی نقطه کرنر ارسال کرد و ادینهو نیز زننده گل سوم و تساوی بخش تیمش بود. شارجه در بازی اول نیز مقابل النصر به تساوی 1-1 رسیده بود.
 الامارات در دور سوم مقابل العین به میدان می رود و الشارجه نیز با عجمان روبرو می شود. این بازی ها روز شنبه 9 مهر برگزار می شود.

javahermarket

مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل(عکس)
 

اولين حضور مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل با شکست اين تيم مقابل الجزيره همراه بود.


 

Maradona es una persona sin pelos en la lengua y el cuarto árbitro pudo comprobarlo en primera persona
مربی جنجالی آرژانتینی حتی داور چهارم بازی را هم در آرامش نمی گذارد و اعتراضات مداومی به این داور چهارم می کند
Y es que, a pesar de sus excentricidades y su físico, al 'Pelusa' le encanta demostrar que aún mantiene su exquisita técnica
با وجود تغییر شرایط فیزیکی و سن دن دیگو، او گهگاهی دوست دارد نشان دهد که هنوز آن تکنیک های قدیمی اش را دارد
El técnico ordena a sus asistentes que saliesen a atender a uno de sus jugadores lesionados

 بعد از مصدومیت یکی از شاگردان مارادونا، او اینگونه از کادر پزشکی تیمش طلب کمک می کند

Maradona, nervioso porque el marcador reflejaba la momentánea derrota del Al Wasl

و البته مارادونا ازنتیجه ای که روی اسکوربورد درج شده و از شکست الوصل خبر می دهد راضی نیست

Así agradecía a sus jugadores uno de los goles que 'su' al Wasl le hizo al Al Jazira

او اینگونه از بازیکنش به خاطر آنکه گلی را وارد دروازه الجزیره کرد، تشکر نمود

La cara del técnico era un poema y así lo reflejaba tras el tercer gol del Al Jazira

و این گونه از به ثمر رسیدن سومین گل الجزیره ناراحت شد
Eso parecía decirles Diego a sus jugadores en el momento del empate a tres. Su alegría se convertiría en decepción al final del encuentro
زمانی که بازی به تساوی کشیده شد، مارادونا با شاگردانش به صحبت پرداخت و البته این مسابقه پایان خوشی برای تیم دن دیگو نداشت
El 'Pelusa' terminó con este rostro en el partido de su debut. Mal comienzan las cosas para el argentino
دن دیگو اولین حضورش روی نیمکت مربیگری الوصل را با شکست پشت سرگذاشت تا قیافه اش این چنین درهم برود.

javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:عکس های مارادونا روي نيمکت مربيگري الوصل,عکس های جدید مارادونا, ] [ 15:21 ] [ ادیب بوبردک ]

رابي کين چهارمين بازيکن پر درآمد ليگ آمريکا

رابي کين در بين پردرآمد ترين بازيکنان ليگ آمريکا بالاتر از لاندن داناوان هم تيمي اش قرار گرفت.


به گزارش اسوشیتد پرس رابی کین با دستمزد سالیانه 3.4 میلیون دلار به چهارمین بازیکن پردرآمد لیگ حرفه ای آمریکا تبدیل شده است.


دیوید بکام ستاره باشگاه لس انجلس گلکسی با دستمزد سالیانه 6.5 میلیون دلار در رده نخست پردرآمد ترین بازیکنان لیگ حرفه ای آمریکا قرار دارد و این در حالی است که تیری آنری مهاجم باشگاه نیویورک ردبولز با 5.6 میلیون دلار و رافائل مارکس با 4.6 میلیون دلار در رده های دوم و سوم قرار دارند.

لاندن داناوان هم تیمی رابی کین با 2.3 میلیون دلار در جایگاه پنجم این رده بندی قرار دارد.

در یکی دو سال اخیر بازیکنان مطرحی به لیگ فوتبال آمریکا پیوسته اند که دستمزدهای خوبی هم دریافت می کنند. فردی آدو هافبک تهاجمی باشگاه فیلادلفیا سالیانه 594,884 دلار، ترستن فرینگز هافبک اسبق وردربرمن نیز سالیانه 1,113,633 دریافت می کند.

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای سراسر دنیای فوتبال,پردرآمد ترین بازیکن لیگ آمریکا, ] [ 1:49 ] [ ادیب بوبردک ]

لئوناردو:

پاري سن ژرمن مي تواند قهرمان چمپيونزليگ شود

مدير ورزشي پاري سن ژرمن اعلام کرد که اين باشگاه مي تواند روزي قهرمان چمپيونزليگ شود.


 لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که این باشگاه می تواند روزی قهرمان چمپیونزلیگ شود.
 باشگاه پاریسی بعد از اینکه توسط یک کمپانی قطری خریداری شد، در تابستان بازیکنانی مانند جرمی منز، خاویر پاستوره و کوین گامیرو را به خدمت گرفت و لئوناردو معتقد است آنها می توانند به لطف این سرمایه گذاری ها به زودی به افتخارات بزرگی دست پیدا کنند.

 او در گفتگو با شبکه بی بی سی گفت:" من واقعا معتقدم که پاری سن ژرمن می تواند در چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد. من 14 سال قبل در این باشگاه در بالاترین سطح بازی کردم و در بهترین دوران این باشگاه اینجا بودم. ما در بالاترین سطح رقابت های اروپایی با بازیکنان بسیار خوب حضور داشتیم. این باشگاه باید به آن سطح برسد. حتی باشگاه باید از نظر ذهنی به آن شرایط برگردد و فصل را با این ذهنیت که می تواند به یک جام مهم دست پیدا کند، آغاز کند.

 لیگ قهرمانان جام مهمی است اما اگر فصل آینده در این رقابت ها نباشیم، اتفاقی برای مان نمی افتد. ما برنامه داریم اما غیرممکن است نتایج را برنامه ریزی کرد."


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز پاری سن جرمن,لئوناردو,مدیر ورزشی پاری سن جرمن, ] [ 16:13 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

لحظاتي پيش ديدارهاي گروه هاي اول تا چهارم رقابتهاي ليگ قهرمانان برگزار شد و طي آن نتايج زير بدست آمد:


گروه A

 منچسترسیتی 1 – ناپولی 1
گل‌ها: ادینسون کاوانی (69) برای ناپولی و الکساندر کولاروف (75) برای من سیتی

 ویارئال 0 – بایرن مونیخ 2
گل‌ها: تونی کروس (7)، رافینیا (76)
..................................................................................
گروه B

اینتر 0 – ترابوزان 1
گل: اوندرج چلوستکا (76)

 لیل 2 – زسکامسکو 2
گل‌ها: موسی سو (45)، بنوا پدرتی (57) برای لیل و سیدو دومبیا (72، 90) برای زسکا
...................................................................................
گروه C

 بازل 2 – اوتلول گالاتی 1
گل‌ها: فابین فری (39)، الکساندر فری (84، پنالتی) برای بازل و ماریوس پنا (58) برای اوتلول گالاتی

 بنفیکا 1 – منچستریونایتد 1
گل‌ها: اسکار کاردوسو (24) برای بنفیکا و رایان گیگز (42) برای منچستریونایتد
...................................................................................
گروه D

 آژاکس 0 – لیون 0

 دیناموزاگرب 0 – رئال مادرید 1
گل: آنخل دی ماریا (53)

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:نتايج ديدارهاي چهارشنبه شب ليگ قهرمانان اروپا, ] [ 2:10 ] [ ادیب بوبردک ]

تاتنهام در جستجوي پيروزي در تومبا

ليگ اروپا فردا آغاز ميشود
 

تيم فوتبال تاتنهام انگليس در غياب فرمانده اصلي خود خواهان کسب برد در خانه حريف يوناني در ليگ اروپا است.


    پس از آنکه رافائل فان درفارت‌، هافبک هلندی تیم وایت هارت‌لین در پایان ماه گذشته میلادی دچار مصدومیت شد، هری ردنپ، سرمربی مجرب تیم انگلیسی متوجه شد با وجود دیگر یاران خود باید این خلا را برطرف کند.
 
مربی سرد و گرم چشیده انگلیسی امیدواری خود را با وجود این از دست نمی‌دهد و امیدوار است با وجود دیگر ستارگان خود فاتح این بازی در ورزشگاه تومبا  شود.
 
ترکیب احتمالی دو تیم در این بازی به شرح زیر است:
پائوک:
کرچیچ، اتو،‌مالزاس، بالافاس، لینو، ویرینها، آرایاس، فوتاکایس، جیورجیدیس، سالپینگاس،‌اتنادیس
 
تاتنهام:
کودیچینی، والکر، باسونگ، کابول، آسو اکوتو، فردریکس، هادلستون،‌لیورمور، تاوزند،‌، دوس سانتوز، پاولیچنکو

در دیگر دیدار مهم، اتلتیکو مادرید اسپانیا در خانه میزبان سلتیک اسکاتلند است.

*برنامه سایر دیدارهای پنج‌شنبه به شرح زیر است:
پاری سن‌ژرمن فرانسه - ردبول سالزبورگ اتریش
اسلووان اسلوواکی - بیلبائو اسپانیا
دیناموکیف اوکراین – استوک‌سیتی انگلیس
لاتزیو ایتالیا – واسول رومانی
زوریخ سوئیس- اسپورتینگ پرتغال
آیندهوون هلند- لژیا ورشو لهستان
کپنهاگن دانمارک – پولوتا اوکراین
هانوفر آلمان – لیژ بلژیک
شامروک ایرلند- روبین کازان روسیه
اشتورم گراتس اتریش – لوکوموتیو مسکو
فولام انگلیس- توانت انشده هلند
ویسلا لهستان- اودنزه دانمارک
آتلتیکو مادرید اسپانیا- سلتیک اسکاتلند
اودینزه ایتالیا – رن فرانسه
بیرمنگام انگلیس- براگا پرتغال
آلکمار هلند- مالمو سوئد
بروژ بلژیک – ماریبور اسلوونی
آسترویاوین اتریش – متالیست اوکراین

 

 

javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:لیگ اروپا,بازی های لیگ اروپا, ] [ 14:26 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن به دنبال مورينيو و گوارديولا

باشگاه متمول پاري سن ژرمن قصد دارد براي جذب ژوزه مورينيو و يا پپ گوارديولا اقدام کند.


سران این باشگاه فرانسوی معتقدند آنتوان کومبواره سرمربی فعلی تیم صلاحیت لازم برای هدایت پاری سن ژرمن را ندارد و به دنبال یک سرمربی بزرگ برای تیمشان هستند.

جمال بلمادی مشاوره باشگاه در گفتگو با شبکه تلویزیونی کانال پلوس گفت:" مالکان قطری باشگاه بهترین ها را برای پاری سن ژرمن می خواهند بنابراین طبیعی است بزرگترین مربیان را برای تیمشان به خدمت بگیرند."

"آنها نام لئوناردو را بر زبان آوردند و به سرعت او را به خدمت گرفتند. این بار شاید نوبت مورینیو باشد شاید هم گواردیولا."


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای پاری سن ژرمن,مورینیو,گواردیولا, ] [ 3:20 ] [ ادیب بوبردک ]

آغاز مجدد ليگ قهرمانان آسيا
 

ذوب‌آهن از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه سئول به مصاف سوون‌سامسونگ رقيب قدرتمند خود از کره‌جنوبي خواهد رفت و زردپوشان سپاهان هم در فولادشهر و از ساعت 19:30 به مصاف السد قطر خواهد رفت.


پس از چند ماه وقفه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، از فردا اين بازي‌ها پيگيري خواهد شد و دو نماينده کشورمان به مصاف حريفان خود خواهند رفت.
به گزارش سايت گل، بازي‌هاي دور رفت از مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا فردا برگزار مي‌شود و طبق برنامه دو نماينده اصفهاني فوتبال ايران بايد در اين مرحله با حريفاني از قطر و کره‌جنوبي روبه‌رو شوند.
تيم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه سئول به مصاف سوون‌سامسونگ رقيب قدرتمند خود از کره‌جنوبي خواهد رفت و زردپوشان سپاهان هم در فولادشهر و از ساعت 19:30 به مصاف السد قطر خواهد رفت.
ذوب‌آهن نايب قهرمان فصل گذشته آسيا در اين بازي چند بازيکن خود را که در دوره قبلي در اين تيم حاضر بودند را در اختيار ندارند و آنها را در فصل نقل و انتقالات تابستاني از دست داده است. بازيکناني چون خلعتبري و خيري که جزو شاخص‌ترين بازيکنان تاثيرگذار ذوب‌آهن محسوب مي‌شدند، در ديدار فردا حضور نخواهند داشت.
تيم ذوب‌آهن در دور قبلي موفق شده بود در مرحله تک‌حذفي اين رقابت‌ها النصر را با چهار گل شکست دهد و به جمع تيم‌هاي صعود کرده برسد.
اما وضعيت سپاهان کمي آشفته‌تر از ذوب‌آهن خواهد بود. آنها که در مرحله قبل با مربيگري امير قلعه‌نوعي از سد تيم بنيادکار گذشته بودند، حالا در بازي با السد به جاي قلعه‌نوعي، لوکا بوناچيچ را روي نيمکت مربيگري مي‌بينند، به علاوه آنها اکثر بازيکنان ملي‌پوش و تاثيرگذار خود را از دست داده‌اند. بازيکناني چون هادي عقيلي، سيدمهدي رحمتي، احسان حاج‌صفي، جواد کاظميان، رضا عنايتي، خسرو حيدري و... را در ترکيب خود نخواهند داشت. ولي با اين حال سپاهاني‌ها اميدوارند در اصفهان کار السد را يکسره کنند و تا با خيالي آسوده به ديدار برگشت بروند. البته اين را بايد عنوان کرد که همين تيم سپاهان چند فصل پيش با مربيگري لوکا بوناچيچ نايب قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شده بود و اين وزنه روحي خوبي براي تيم سپاهان به شمار مي‌رود.

برنامه کامل بازي‌هاي رفت مرحله يک چهارم نهايي:

*سرزو اوزاکا - جونبوک موتورز، ساعت 15
*سوون سامسونگ - ذوب آهن، ساعت 15
*سپاهان - السد قطر، ساعت 19:30
*الاتحاد عربستان- اف سي سئول، ساعت 22

javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,دیدار های لیگ قهرمانان آسیا, ] [ 21:55 ] [ ادیب بوبردک ]

جرمي منز: پاري سن ژرمن بايد قهرمان فرانسه شود

ستاره فرانسوي پاري سن ژرمن معتقد است اين تيم بايد عنوان قهرماني ليگ فرانسه را کسب کند.


جرمی منز هافبک فرانسوی پاری سن ژرمن معتقد است اگر این تیم نتواند عنوان قهرمانی لیگ فرانسه را کسب کند شکست بزرگی برای مدیران باشگاه خواهد بود.

منز بعد از سه سال حضور در سری آ با رقم 8 میلیون یورو رم را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

پاری سن ژرمن از سال 1994 تا به حال نتوانسته عنوان قهرمانی لوشمپیونه را کسب کند و منز معتقد است این فصل پاری سن ژرمن بار دیگر قهرمان فرانسه خواهد شد.

منز می گوید:" پاری سن ژرمن باید قهرمان فرانسه شود در غیر این صورت شکست بزرگی برای این تیم محسوب خواهد شد."

"پاری سن ژرمن خریدهای بسیار خوبی انجام داده و اکنون بهترین فرصت است که بتواند بار دیگر قهرمان فرانسه شود."

پاری سن ژرمن یکشنبه شب در پارک دو پرنس میزبان برست خواهد بود، آنها هم اکنون در فاصله دو امتیازی مونپولیه صدر نشین لیگ فرانسه هستند.


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:جرمي منز,پاری سن ژرمن, ] [ 1:53 ] [ ادیب بوبردک ]

کريس رونالدو: دهان همه را مي بندم

ستاره تيم ملي پرتغال اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حريف در ديدار اين هفته تيمش مقابل قبرس در مقدماتي يورو 2012 ناراحت نيست.


کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حریف در دیدار این هفته تیمش مقابل قبرس در مقدماتی یورو 2012 ناراحت نیست.

ستاره رئال مادرید در این دیدار با به ثمر رساندن دو گل، نقش مهمی در پیروزی پر گل تیمش داشت.

اما تماشاگران قبرسی در طول بازی بارها رونالدو را هو کردند و با فریاد زدن نام رونالدو، سعی کردند روحیه ستاره پرتغالی را پایین بیاورند.

اما در پایان دیدار اعلام کرد توجهی به این اتفاقات ندارد:" من در تمام طول فصل با بازی هایم دهان همه را می بندم. توجهی به حرف ها و کارهای بقیه ندارم. می خواهم به کارم ادامه بدهم. فصل جدید را در فرم خوبی شروع کرده ام و گل های مهمی به ثمر رسانده ام. می خواهم این روند ادامه پیدا کند. همیشه تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم."
رونالدو همچنین در مورد خروج ریکاردو کاروالیو از اردوی تیم ملی پرتغال و درگیری هایی که با پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، پیدا کرد، گفت:" هر اتفاقی که رخ داده، حالا دیگر تمام شده. سرمربی تیم در این مورد صحبت کرده ؛ ما باید اتحادمان را حفظ کنیم."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:کريس رونالدو,تیم ملی فوتبال پرتغال, ] [ 22:29 ] [ ادیب بوبردک ]

سرمربي تيم ملي ترکيه از بازيکنانش خواست در آستانه ديدارهاي پيش رو در مقدماتي يورو 2012 ، رسوايي تباني در فوتبال اين کشور را به فراموشي بسپارند.


 گاس هیدینک، سرمربی تیم ملی ترکیه، از بازیکنانش خواست در آستانه دیدارهای پیش رو در مقدماتی یورو 2012 ، رسوایی تبانی در فوتبال این کشور را به فراموشی بسپارند.

 رسوایی تبانی در فوتبال ترکیه حتی دامن گیر بزرگترین باشگاه های این کشور یعنی فنرباغچه، بشیکتاش  و گالاتاسرای نیز شد و گاس هیدینک که چند هفته پیش تهدید کرده بود اگر دامنه این رسوایی ها به تیم ملی ترکیه کشیده شود، استعفا خواهد داد، از بازیکنانش خواست اتحادشان را حفظ کنند و به همه قدرت واقعی فوتبال ترکیه را نشان دهند.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان تیم میل ترکیه باید غرورشان را در زمین نشان دهند و ثابت کنند که فوتبال ترکیه آنچیزی نیست که در سطح باشگاهی اتفاق افتاده است. این دیدارها فرصتی است تا آنها نشان دهند که چه کارهایی می توانند انجام دهند. ما، من و بازیکنانم باید تصویر فوتبال ترکیه را بازسازی کنیم.

 به دلیل این اتفاقات، بازی های لیگ به تعویق افتاد و این تاثیری منفی روی تیم ملی دارد. ضرباهنگ تمرینات پیش فصل مناسب نبود. بعضی از تیم ها به طور مداوم کار کردند و بعضی از باشگاه ها بازیکنان شان را به تعطیلات فرستادند. این مسئله در آستانه دیدارهای حساس ملی موجب عصبانیت من شد."
 او همچنین در مورد حذف فنرباغچه از رقابت های لیگ قهرمانان گفت:" به عنوان یک دوست دار فوتبال، دوست داشتم فنرباغچه را در لیگ قهرمانان می دیدم اما اینکه فوتبال پاک بماند، بسیار مهم است."

javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ سینا ]

سايت AFC اعلام کرد:

هوندا و ناکامورا از تيم ملي ژاپن خط خوردند

تيم ملي فوتبال ژاپن در آستانه بازي با کره شمالي در مرحله سوم از مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا با مصدوميت دو بازيکن اصلي خود مواجه شد.


 به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، "کیسوکه هوندا" و "کنگو ناکامورا" به احتمال زیاد به غیر از بازی برابر کره شمالی در دیدار با ازبکستان هم غایب خواهند بود.

 هوندا بازیکن "زسکا مسکو" روسیه از ناحیه زانو آسیب دیده و ناکامورا هافبک "کاوازاکی فرونتاله" ژاپن بعد از آنکه انگشت پایش شکست بازی تیم ملی را از دست داد.

 هوندا 25 ساله در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از ستارگان تیم ملی ژاپن بود و دروازه تیم‌های کامرون و دانمارک را باز کرد و در هر دوی این دیدارها بهترین بازیکن زمین شد.

 ناکامورا 30 ساله هم که در یکساله گذشته در تیم ملی ژاپن جای نداشت دوباره توسط "آلبرتو زاکه‌رونی" به فهرست بازیکنان اضافه شده است.

 ژاپن بعد از بازی با کره شمالی در روز جمعه، روز سه شنبه 15 شهریورماه نیز به مصاف ازبکستان می رود.

 مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا از روز جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی فوتبال ژاپن,هوندا,ناکامورا,خبرهای AFC, ] [ 16:6 ] [ ادیب بوبردک ]

آشتي سونگ و اتوئو در تمرين تيم ملي کامرون

کامرون اولين تيمي بود که از رقابت هاي جام جهاني 2010 کنار رفت و همين مسئله موجب اختلاف ستاره هاي اين تيم و دوري يک ساله سونگ از تيم ملي کامرون شد.


 الکس سونگ و ساموئل اتوئو، دوستاره تیم ملی کامرون، که بعد از حذف این تیم از رقابت های جام جهانی 2010 با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، در تمرینات روز گذشته نشان دادند که این اختلافات را کنار گذاشته اند.

 کامرون اولین تیمی بود که از رقابت های جام جهانی 2010 کنار رفت و همین مسئله موجب اختلاف ستاره های این تیم و دوری یک ساله سونگ از تیم ملی کامرون شد.

 اما این هافبک آرسنال که روز گذشته برای اولین بار از زمان جام جهانی در تمرینات تیم ملی کشورش حضور پیدا کرده بود، در کنار اتوئو ساعات شادی را سپری کرد. آنها در طول تمرین بارها با هم شوخی کردند و سر به سر هم گذاشتند.

 این اتفاق می تواند خبر خوبی برای کامرونی ها باشد که تیم شان در دور مقدماتی جام ملت های آفریقا در گروه پنجم از شرایط خوبی برخوردار نیست.

 آنها با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارند و اگر سنگال بتواند مقابل کنگو، تیم دوم گروه پیروز شود، به طور مستقیم به رقابت های جام ملت های آفریقا صعود خواهد کرد و آنگاه کامرونی ها باید به دنبال کسب عنوان بهترین تیم دوم باشند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:خبرهای تیم ملی کامرون, ] [ 16:3 ] [ ادیب بوبردک ]

جايزه ويژه يوفا به بازيكناني كه 100 بازي ملي دارند

اتحاديه فوتبال اروپا ' يوفا' جايزه ويژه اي براي بازيکنان اروپايي که صد بازي ملي و با بيش از اين داشته باشند در نظر گرفته است.


 '' ميشل پلاتيني'' رييس يوفا اعطاي چنين جايزه اي را ايده اي فوق العاده توصيف کرد و گفت که اين کار توجه بازيکنان فوتبال به بازي در تيم هاي ملي را بيشتر خواهد کرد.
 کميته اجرايي يوفا در تازه ترين نشست خود پيشنهاد اعطاي اين جايزه به بازيکناني که صد بازي و يا بيش از اين در تيم ملي کشورشان داشته اند را تصويب کرد.
 اين جايزه يک کلاه و مدال است و به بازيکناني تعلق مي گيرد که به رکورد 100 بازي ملي رسيده باشند.
نخستين جايزه يوفا در اين زمينه در ماه هاي سپتامبر و اکتبر که بحبوحه بازي هاي مقدماتي يورو 2012 و نيز فصل ديدار هاي دوستانه است ، اعطا خواهد شد.
 طبق قانون يوفا اين جايزه را رييس فدراسيون فوتبال کشوري که بازيکن به آن تعلق دارد اعطا مي کند.
در حال حاضر 109 بازيکن اروپايي حدود 100 بازي ملي و با بيشتر در کارنامه خود دارند که فهرست کامل آنها را سايت يوفا اعلام کرده است.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:يوفا,جایزه ویژه, ] [ 15:5 ] [ ادیب بوبردک ]

روبينيو در اردوي برزيل مصدوم شد

روبينيو، ستاره برزيلي دنياي فوتبال به خاطر مصدوميت شانس حضو در ديدار دوستانه تيم ملي کشورش مقابل غنا را از دست خواهد داد.


    این ستاره 27 ساله دچار التهاب استخوان لگن شده و شانس حضور در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل غنا که روز 5 سپتامبر برگزار می شود را نخواهد داشت. بدین ترتیب او  دومین بازیکنی خواهد بود که به دلیل مصدومیت، اردوی سلسائو را ترک می کند.

آدریانو، مدافع بارسلونا هم که دچار گرفتگی عضله ساق پا شده بود، نخواهد توانست تا به موقع به روز اوجش بازگردد.

البته، منزس ، مربی سابق کورینتیانس، نیازی به یافتن جانشین دیگری برای روبینیو نخواهد داشت؛ چرا که او 5 مهاجم آماده به نامهای رونالدینیو، الکساندر پاتو، نیمار، هالک و لئاندرو دامیائو را در اختیار دارد.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:روبینیو,برزیل,تیم ملی فوتبال برزیل, ] [ 13:17 ] [ ادیب بوبردک ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 2661
بازدید کل : 52777
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا